PROCEDURA ZWROTU
Krok 1: Wypełnij formularz zwrotu, który załączyliśmy do zamówienia. Formularz zwrotu możesz pobrać TUTAJ
Wypełniony formularz dołącz do odsyłanych produktów. Możesz dołączyć dowód zakupu (paragon) ale nie jest to konieczne. Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru.
Krok 2: Odeślij zamówienie
Odeślij zwracane produkty wraz z formularzem na adres podany poniżej.
Towar odsyłasz w dowolny sposób.
Jeżeli otrzymałeś zamówienie kurierem Inpost lub do paczkomatu Inpost, możesz nadać zwrot w paczkomacie Inpost (GRATIS) - instrukcja jak to zrobić poniżej.
Możesz odesłać zamówienie kurierem DHL, nadając przesyłkę w dowolnym Punkcie Obsługi Paczek DHL. Instrukcję jak to zrobić znajdziesz poniżej.
Krok 3: Zwrot należności
Ustawowy termin zwrotu płatności to maksymalnie 14 dni jednakże staramy się realizować zwroty w ciągu 2 dni od otrzymania zwracanego produktu.
Jeżeli za zamówienie płaciłaś przez płatności elektroniczne (BlueMedia, BLIK, kartą kredytową), lub przelewem tradycyjnym, zwrot nastąpi w tej samej formie (nie musisz podawać nr rachunku w formularzu).
Jeżeli zapłaciłaś za zamówienie gotówką/kartą kurierowi przy odbiorze lub poprzez płatności PayPal, zwrot nastąpi na podany przez Ciebie rachunek bankowy (nie zapomnij go wpisać w formularzu zwrotu).
ZWROT DHL - KOSZT 15,00 ZŁ
Zamówienie możesz odesłać kurierem DHL.
Poniżej instrukcja jak to zrobić.
1. Wpłać na nasz rachunek bankowy kwotę 15,00 zł
Sklep biggie.pl
mBank nr 05 1140 2004 0000 3102 7601 5567
w tytule przelewu wpisz "Zwrot DHL, Imię i Nazwisko oraz Nr zamówienia"
2. Po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od DHL drogą mailową list przewozowy, który należy umieścić na paczce.
3. Do paczki koniecznie załącz protokół zwrotu.
4. Paczkę możesz nadać w dowolnym Punkcie Obsługi Paczek DHL. Ich listę znajdziesz poniżej.
DARMOWY ZWROT W PACZKOMACIE INPOST
1. Możesz zwrócić zamówione produkty nadając paczkę w paczkomacie Inpost tylko jeżeli otrzymałeś od nas zamówienie kurierem Inpost lub odebrałeś paczkę w paczkomacie Inpost.
2. Wejdź na stronę szybkie zwroty, wybierz sklep BIGGIE.PL, wypełnij znajdujący się na stronie formularz zwrotu (numer zamówienia znajdziesz w mailu od nas).
3. Otrzymasz powiadomienie o akceptacji wniosku, na podany numer telefonu otrzymasz 10-cyfrowy kod, który należy umieścić na paczce, nie musisz adresować paczki, wystarczy na paczce w czytelny sposób umieścić podany kod.
4. Koniecznie wypełnij otrzymany od nas wraz z zamówieniem formularz zwrotu i dołącz go do paczki.
5. Paczkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie, wybierając opcję "Mam kod zwrotu".
WYMIANA TOWARU
Sugerujemy aby w przypadku zamówienia błędnego rozmiaru, złożyć nowe zamówienie a nieprawidłowy rozmiar odesłać wg. instrukcji opisanej powyżej.
Możesz również odesłać zamówienie do sklepu wraz z informacją na temat wymiany, tylko jeżeli wymiana ma być na ten sam artykuł w innym rozmiarze bądź kolorze. W tym celu odeślij do nas produkt wraz z protokołem zwrotu w którym umieść informację na temat wymiany. Wcześniej upewnij się, że produkt na który chcesz wymienić jest dostępny.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy - sklep@biggie.pl
Adres do zwrotu towaru:
Sklep biggie.pl
05-092 Łomianki
ul. Kolejowa 154